tisdag 1 maj 2012

Tradionsenligt 1 maj firande i Karlstad

 Sunny Delights Xmas Santa blir BIM mot Top Creams tiken
 Westerner Hidden Fantazy och syster Gunilla
 Westerner Double Wish blev BIR-valp I, BIG-valp i och BIS-2 valp I
 Westerner Hidden Fantazy in action
 Klanen
 Tyra och pappa Mattias
 Tomten och jag visar upp oss
 Vuxna hanar
 Mattias och Maria funderar
 Tyra och Sigge har tävlat och är helt slut
Tyra lika glad som alltid!

Enligt vår tradition så tillbringade vi dagen idag i Mariebergsskogen med goa männsikor, hundar, ungar och gubbar! Golden började direkt och Sunny Delight Xmas Santa slog till med och bli bästa hane och slutade BIM, i samma klass fanns också Whoopi's Keep In Touch oach matte Anette och dom kom 4:a. I tikklassen kämpade Janne och Nicole med tikarna Whoopis Glory'n fame och Whoopi's Hot Gossip och dom kom 2:a resp. 4:a. Jag visade syster Gunillas härliga cocker valp Westerner Double Wish som just blivit 4 måandere till BIR-valp I och senare BIG-1 och slutligen BIS-2-valp I helt otroligt kul!! Hennes andra cocker kom 3:a i sin klass. Vi har alla haft en underbar dag i solen, en del blev väldigt brunbrända och en del rödbrända. Vi fick som vanligt god mat av Maria Ekstedt - det var verkligen super-gott!!!
Idag var också mina valpar 1 vecka gamla men dom bilderna får jag lägga in imorgon. Nu är jag helt slut och behöver gå och lägga mig.

Take Care friends
Susanne

Inga kommentarer: