söndag 20 maj 2012

Underbar dag på många vis

Det har varit en go och bra dag idag!! Den började dock tidigt med kosan mot bygdegården och loppisen. Huu va trött och sliten jag faktiskt var. Men men vi var på plats strax efter 08 och vi fick lite sålt och vi handlade förstås. Vad annars? B la köptes en klippmaskin billigt, en väst, några linnen till Tyra och två fina krokar att hänga kläder el dyl på.

Vid middagstid fick jag sån akut huvudvärk så jag fick be om skjuts hem! Men det var troligtvis pressen som släppte då Måns ringde och sa att han skulle få komma hem idag. 
Till middag idag tillsammans med Måns och vår gäst, blev det grillat och vi åt ute, det var så underbart på många vis. Familjen samlad, god mat och underbart vackert väder, vad mer kan man önska? 
Nu är klockan 21 och jag alldeles strax lägga mig, jag är såååååååå trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Mattias är ute och går med hundarna, skönt och slippa det. Så duschen nästa och sen sängen ...
Imorgon ska Måns tillbaka till sjukhuset på koll, vi får se om jag ska med eller inte. Hela veckan är rätt späckad så jag har inga problem och få nån av dagarna och gå. Och på tisdag är valparna hela 4 veckor, vart tar tiden vägen?

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: