fredag 25 maj 2012

Valparna 4 veckor gamla











Som ni ser dom växer!! Vackra fina huvuden med mörka pigment. Matglada och utvecklas som jag har tänkt mig, va nice! Många besökare är det och med på bilderna är det Eva-Lena med familj som ska köpa en storebror till Zorro som också är från oss. Stamtavlenamnen faxades in till SKK igår och namn på N blir det i denna kullen. Xmas temat är slopat för jag fick inte till så många namn med det inslaget. Men; Whoopi's Nobody Knows ska bo hos Maria, Whoopi's No Limits hos Eva-Lena och Whoopi's Nuts About You blir kvar här ....

Varmt och skönt är det fortfarande och jag klagar inte! Helt okej med värme för min del. Kroppen mår så mycket bättre då. Det var väldigt varmt och gött på Granngården i går vill jag lova, blommorna blev vattnade många gånger, allt för överlevnaden. Ska alldeles strax åka dit för ett pass idag med.

Take Care 
Susanne

Inga kommentarer: