lördag 5 maj 2012

Hemsk lördag ....

Vilken hemsk dag!! Kallt och ruggigt som den värsta höstdagen! Va hemskt! Jag hade massor med planer och orkade istället knappt gå ut utan hamnade inne i stort sett under täcket framtill eftermiddagen! Min kropp fullkomligen skriker av smärta en dag som denna.
På eftermiddagen kördes Tyra till kusin Sara och moster Gunilla och vi fick besök hemma av Maria och Kent som tittade på valparna. Vi blev så lite senare i stort sett barnfria så när som på ett barn!Tyra skulle sova hos moster och Sara!! Det barnet som blev kvar; Ebba överraskade oss med kvällsmat! Och det var inte vilken kvällsmat som helst. Stekt färsk potatis med dill, grillad benfri kotlett, vit kall sås och sallad!! Smakade underbart gott! Nu strö-tittar vi på tv:n och det ska inte dröja innan jag lägger mig. Imorgon fm är det hundträning igen! Därefter hoppas jag på bra väder och fortsatt fix i trädgården. Nu börjar nedräkningen till att vi ska hämta hem vår nya valp! h vad vi längtar jag och Ebba. Denna nya pärla blir Ebbas hund.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: