onsdag 13 juni 2012

Bråda bråda tider ....


Ja nu är det brått så brått ..... Studentvecka och skolavslutning i Värmlandsbro för Ebba! Mycket som ska fixas så det blir en minnevärd student och skolavslutning.
Igår var det "pimpning" av studentbilen och ja vad säjer man? Ja kul har dom i alla fall. Och häftigaste åket på stan igår kväll det var det verkligen bevare mig väl. Hördes lång väg med megafoner på taket som ni väl förstår?
Idag ska jag iväg och arbetsträna vilket jag även gjorde igår så jag sedan kan engagera mig helt fullt ut åt; matlagning, handla och annat fix!
På fredag är det champagne-frukost för grabbarna i bygdegården sen till V-bro med Ebba. Därefter är det Måns student som gäller för hela slanten. Hopps han inte glömmer bort fotograferingen i eftermiddag. Troligtvis är han bakis idag.
Nu måste jag engagera mig med middagen till flickorna, lunch till valparna och fixa till mig själv inför "jobbet"

Take Care friends
Susanne

Inga kommentarer: