måndag 25 juni 2012

Helgen över och regnet det bara öser ner!!

Då var midsommar helgen över för denna gången. Det har varit en fartfylld och rolig helg och vi har förhållandevis haft tur med vädret kan man ju säja! Midsommaraftonen firades med goda grannar och andra vänner. Ungarna lekte och hade kul och åts det gjordes det i timvis. 
Midsommardagen hade vi vuxenfest med goda vännerna Kristina och Niklas. Och avslutades i Hillringsbergs Parken med Top Cats! En helt okej kväll som tog ut sin rätt igår, vi var att lite slitna, alkohol och lite sömn är inte att rekommendera när man har barn, hundar och en hel del massa annat som måste göras!

Trevliga rapporter har jag fått från valpar som numera finns i deras nya hem och bara positiva rapporter dessutom, äter och sover som dom ska. Busiga och framåt är dom ju förstås med det hör ju till. Idag har Zeb åkt till sin familj i Pålsboda och lilla Mini ska åka ända till Östersund strax. Sen blir det mycket lugnare när lilla Stella och "Raggar-Lisa" (jag har döpt henne Bernt!!) blir ensamma kvar. Nu är jag sliten och nöjd på detta med valpar så allt har ju sin charm, nu får jag vila mig till nästa gång och njuta av dom jag har. Idag vräker det annars ner regn i massor, tror knappt jag minns när det regnade så mycket sist. När Mini åkt i eftermiddag så får det bli en tur till skogen med hundarna så dom får springa av sig. Inget ute väder allas idag.

Take Care
Susanne

ps. bilder på Zev, Björne och Mini kommer ds

Inga kommentarer: