måndag 25 juni 2012

Pust ...

Ja då var det slut på leveranser!! Härligt!! Idag åkte Zeb till Pålsboda med Geit och Roland och Sixten som är den som åker längst påbörjade sin långa resa med Elisabeth och hennes sambo mot Östersund som skulle köras i etapper. Tidigare har även Björne åkt till sin familj inte alls lång från oss han bor numera hos familjen Ekstedt Nu är det två små-tjejerna kvar; Stella och Rally-Sally (kanske ett bättre namn det, Bernt?) skönt det blir mycket mindre och städa och kanske man kan börja så smått och träna både det ena och andra.
Nu har jag varit ensam några timmar och känner mig lite rastlös, knepigt att det ska bli så när jag egentligen längtar efter och få vara ensam! Mattias och Tyra är på nån maskinvisning mitt i natten, knepigt att det ska vara så jäkla sent? Ebba är i stan hos kompis så det lugnt så lugnt! ska strax ta en dusch och lägga mig för egentligen är jag väldigt sliten.......

LYCKA TILL nu alla med era nya familje-medlemmar och jag hoppas ni kommer på valpträffen i augusti!!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: