söndag 17 juni 2012

SSRK Gränna

Har inte varit hemma särskilt länge. Inatt åkte jag och min syster på utställnings tripp till Gränna!! Hiskeligt tidigt det måste jag ju erkänna.
Först cocker spanieln Westerner Double Wish som jag visade till BIR-valp I och sedan blev han BIS-4 valp I. Sunny Delights Xmas Santa  eller Tomten som han är mer känd som vann juniorklassen och fick CK!! Whoopis Groggy'n Froggy fick excellent och kom 4:a i ökk och sist ut var:  Nenuoramos Magic Song kom 2:a i ökk med CK, slutade sedan 4:a bästa tik med reserv-cert!! 

Det har varit en mycket trevlig dag med många skratt!! Tack syster Gunilla och Nina för för det!! Shopping i Gränna blev det också - polkagrisar förstås ...

Nu ska jag isäng för jag är så trött så jag tror jag storknar på riktigt!! Imorgon kommer farbror veterinären Per-Arne och ska titta igenom valparna samt vaccinera en bunt av dom andra ......

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: