fredag 20 juli 2012

A la Susannes fredag

Fredag igen och nu bloggar jag från mobilen så himla modernt det känns! Idag har det varit en lite små stressig dag, fotvård, arbetsträning, handla och gud vet allt. Jag var verkligen helt slut när jag kom hem stackars min goa familj dom får då stå ut med mycket dom. Jag hoppas på en godnatts sömn och vakna upp utvilad glad och alert. Imorgon vill jag inte göra mer än nödvändigt och ska jag göra nåt ska jag banne mig bara göra roliga saker som jag vill göra.
När jag kom hem fick jag en överraskning av Tyra och Maria en jätte tjusig plåtburk! Sånt gillar jag. Maria har varit så snäll hela sin semester har hon hjälp till och passa Tyra på torsdagar och fredagar. Vilken kompis - jag finner knappt ord!
Nej nu är klockan mycket och det är dags och slå igen dom blå/gröna. Rasta hundar och i bingen snabbt som bara den.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: