söndag 8 juli 2012

GRK Open Show i Karlstad

Ja då var årets Open Show i Värmland över för i år. Flera fina resultat fick vi under dagen: SUNNY DELIGHTS XMAS SANTA allas vår Tomte vann special yearling med HP och kom 2:a i mid limit med HP med en super-kritik! Vad glad jag blev för den!! WHOOPI'S GROGGY'N FROGGY kom 3:a i mid limit. I dag ställdes också vår lilla GUESS NASHVILLE som inte varit på utställning på 6 år och det gick ju över förväntan!! 4 i mid limit och sedan vann han veteranklassen!! I veteranklassen var också mitt största fan med WHOOPIS TEACH ME TIGER och inte fy skam där heller en 2:a placering. Bra jobbat Maria!!
Sen var det Lillans tur WHOOPIS LIKE IT HOT alltså och hon vann special yearling med HP och kom 2:a med HP i maiden, wow!! Bra jobbat Emmie med att hålla henne i så god trim!! WHOOPIS KNOCKIN ON HEAVENS DOOR kom med Linda och kom 5:a i maiden klassen. Litauiskan NENUORAMOS MAGIC SONG ställdes i mid limit och vann den klassen och placerades sen 4:a bästa tik!! Brace tävlades det i och WHOOPIS LIKE IT HOT & WHOOPIS KNOCKIN ON HEAVENS DOOR kom 3a. Mina goa tjejer Ebba och Tyra tävla i Barn mmed hund och vann varsin klass! tyra hon gör ju bara succe! liten människa med en mega stor golden!! Ha bilder kommer ......

TACK till mina goa vänner och min familj för en trevlig dag även om jag inte är den mest sällskapliga människan i utställnings sammanhang! Men jag är glad jag har er; älsklingen min, mina döttrar, Maria E, Kristina, Niklas, Gunsan, Maria R-M, Emmie och Linda L!!!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: