måndag 16 juli 2012

Halva sommarlovet har nu gått

Ny vecka igen! Hm .... halva sommarlovet för barnen har gått, på gott och ont! Tyra har idag fått en specialgjord almanacka med ett sorts nedräknings system inför skolstarten. Ett kryss på varje ny dag som är avverkad. Hon är ju för go!
Idag har vi inte gjort så särskilt mycket mest slappat faktiskt, det är ju så mina måndagar oftast ser ut. Måndag är alltså med andra ord ingen bra dag i veckan för min kropp.... Men men nu är den snart slut halleluja. Hade tänkt mig en baddag vi stranden men hallå?! Det har blåst kalla vindar under dagen. Men kvällen blev faktiskt något bättre. 
Jag roade mig med att fixa till två.  Och det blev faktiskt jäkligt bra, bilder kommer. Mattias har satt fart med veden så vi får in den på tork och klarar oss i vinter. Det är som dom säjer den värmer mer än en gång
Imorgon är det tisdag och "Tulan" ska på äventyr till sin favvo-Maria. Hon ska sova över där! Blir bra det, så vi tillsammans kan engagera oss med veden nåt finns det väl även för mig att göra...

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: