måndag 30 juli 2012

Ny dag nu tack!!

Ett sent blogginlägg denna måndag! Det har nämligen varit en pinig måndag, jag har haft väldigt ont och jag har varit väldigt trött..... Har inte orkat göra något mer än att vila. Orkar inte hålla på så här som jag gör just nu men fan. Hur kommer man ur det? Det går ju inte i det livet jag lever just. Jag kan ju inte sälja ungarna och gubben, eller? Nej då jag skojar. Som ni vet älskar jag ju mina djur och denna helgen var jag ju till Ransäter och igår hade hade vi kalas för Ebba. Det blir för mycket. Tyvärr!
Trots denna smått långsamma och lite lätt tråkiga dag så fick jag ett mycket glädjande besked! Det var precis vad jag behövde just nu. Jag är lite låg vad det gäller hundarna och mina stora passion 'utställningar'. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare, lite uttråkad pga en del omständigheter som jag inte orkar skriva här för så tar väl aldrig inlägget slut.
Men som sagt jag har något väldigt trevligt och se framemot i höst, yiaaaah!!

Nej nu är det snart ny dag så jag får försöka sova lite. Och hoppas att jag vaknar upp utvilad pigg och glad. 

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: