torsdag 19 juli 2012

Tusen tack

... för en trevlig dag igår! Maria och Tyra överraskade mig på förmiddagen med två paket. Måns kom vid middagstid med en fin karaff som han och Sanna hade köpte. Det hade jag ingen så det var riktigt nice och få. På eftermiddagen och jag girlsen till Maria R och fick oss tacos och vi drack mycket gött både det ena och andra. Sen blev det After beach på Harrys. Nja det var väl sådär men det är alltid trevligt och se på folk bara det. Vi såg då både det ena o andra. Bh-lösa 18 åringar och genomskinliga blusar. Småpojkar som vi undrade både en och två gånger på om dom verkligen var 18 för dom såg inte ut att vara en dag över 15!! Framåt småtimmmen dök det att upp flera som var många år äldre än oss och det var ju också trevlig. Mamma-känslan som infinner sig när Måns och hans kompisar är på plats är väl i ärligheten lite sådär. Pizza på Bakfickan och hemkörd av mannen ha ha va törrt. 
Idag fick jag sova riktigt länge då Tyra var schysst och sov till kl 10 men men lite segt och gå upp var det ju. Och arbetspasset på Granngården nja idag kunde det kvittat men jag var på plats tappert kämpandes. Ja ja då jag ska inte klaga vill inte ha det ogjort jag hade en trevlig kväll med vuxensällskap, maten lagad och rusdrycker heeela kvällen mmm!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: