måndag 30 juli 2012

Utställning mm

Helgen har gått och i Ransäter var jag igår. Tur med vädret det var väl allt i turväg jag hade. Ingen höjdare för min del som sagt men men så går det man anmäler för allrounders. Dom tar gärna fram kända ansikten på gott och ont. Jag kanske inte ska klaga kom ju 2:a och 3:a och fick excellent. Men nej jag är så less.... nu ska jag närmast vänta på och få ställa min lilla Stella, dom vuxna ska jag inte visa på ett tag. Ursch och tvi, så himla uppåt här är.
Min käre vän Kristina gick det väldans bra för hon knep det andra certet på Wictor, wow!!
Jag visade min lille favvo-cocker och kom 2:a i valpklass med HP och domaren tyckte dessutom att han var lovande och det är han ju. Nice. 

Idag drog vi på loppis jag och Maria långt långt bort i urskogen. Några småsaker med hem. I kväll hade vi kalas för tonåringen i familjen, med några släktingar. Det var en trevlig kväll med många goa skratt. Nu ska vi gå och lägga oss, tyvärr ska älsklingen jobba imorgon och det är faktiskt trist.

Take Care
Susanne


Inga kommentarer: