tisdag 24 juli 2012

Yiaaah för höglöp - not!

Jag slår till och bloggar såhär direkt på morgonen! Vädret verkar vara som igår, det blåser och solen glimtar. Ingen värre värme tyvärr. Man undrar ju verkligen; ska vi inte få nån mer sol och värme? 
Idag har jag inga större måsten funderar på en tur till Granngården, ska ringa och prata med Katarina och höra om det är okej? 
Här är det höglöp och mina goa fina hanar är galna! Och jag blir snart galen vilket liv .... Idag ska dom få hålla sig inne och flickorna ska få gå ut och sitta i hundgård en stund. Detta är baksidan med tik och hane under samma tak och dessutom att hanarna fått para sedan tidigare. Hm.

Imorgon är det födelsedag här; Ebba fyller tonåring dvs 13 år. Vart tar tiden vägen? Hon har blivit så stor och ska ju börja högstadiet inne i Säffle. Spännande spännande. För henne men inte för mig för jag vet ju vad som väntar.....
Har funderat på presenter men det får väl bli pengar och jag funderar på och åka till banken imorgon och fixa henne ett bankkort man ska ju ha fyllt 13 år för att kunna få det. Kanske blir det en Karlstads resa om hon vill shoppa ja vi får se vad det blir imorgon.

Nu tar jag tag i dagen

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: