torsdag 23 augusti 2012

Ja ja jag vet

Ja ja jag vet!! Jag har inte bloggat, kära Anette påminde mig igår kväll om det. Men det har varit fullt upp denna veckan. Och igår när jag hade tänkte mig o blogga så åskade det något fruktansvärt så vi fick dra ur allt och bara vänta. Sen efter det fick jag besök av Angelica och Ebba och som ni förstår dagen gick. Ett besök som kommer gå till historien herre gud säjer jag bara vad mycket man får vara med om ....
Jag ska under dagen idag få ut bilder från valpträffen. Vet att ni väntar men det blev liksom så himla många bilder, dom ska ur kameran och tas ner i lagom storlek och det faktiskt tid. Men idag och imorgon är Tyra hela pass i förskolan dvs 8-12.30 så jag får lite mer egentid.
Idag blev till och gå upp riktigt tidigt för Tyra, hon och pappa Mattias ska åka buss till skolan idag för första gången. Buss hem har det ju blivit två gånger hittills. Det är mycket som ska funka när man ska gå i skolan. Men idag och imorgon ska det göras som det är tänkt varje dag sen framöver; alltså åka buss på morgonen, vara på skolan och buss hem. Själv!

Jag ska också strax till skolan men inte för att vara med utanför att hämta hem pappa Mattias som ska till jobbet och behöver ha sin bil och sina arbetskläder mm. Så vi kanske hörs igen idag eller i alla fall imorgon med bilder.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: