torsdag 16 augusti 2012

Shopping tur i Karlstad

Efter arbetspasset idag blev det en tur till Karlstad i ensamheten! Träffade Fia som snabbast och sen bar det av till Bergvik. Lugnt och harmoniskt i affärerna, härligt och kunna strosa utan att bli stressad. Tyra har dåligt med kläder helt plötsligt är i stort sett allt för litet. Hon har växt den lilla flickan. Mitt favvo ställe H&M fick ett besök och jag orkade få ihop en hel kasse. Och inte blev jag ruinerad heller. Gina Tricot fick JAG mig en t-shirt för hela 99:- mmm! 

Chocken kom väl mathandlandet på IcaMaxi, huu vad dyrt jag fick ihop 4 kassar med mat för 1100 kr va? Inte klokt. Jag är ändå en sån person som tänker på vad jag lägger i korgen och vad det kostar. Ja ja det dröjer innan jag vecko-handlar där. 
Nu ska jag ska strax sova så jag orkar med arbetspasset imorgon. Och imorgon måste jag till stan i tid för det ska inhandlas paket. Och helgen är full-spikad.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: