måndag 13 augusti 2012

Sista veckan på sommarlovet är igång

Då var den barnfria helgen över och barnen är på plats! Vi hade en lugn och tyst helg jag och "älsklingen", fredagen var det jobb i trädgården och mys vid tv:n med grillat. Lördagen tyckte han vi skulle gå ut på kvällen och det gjorde, han lagade middag och jag hade så trivsamt. Söndagen var det frukost på sängen något jag inte fått sen jag var med barn sist. Ni ser; han kan ju!! Igår kväll tittade vi på dvd rullen "vi hade i alla fall tur med vädret 2" gud vilken film, den har då sina glimtar så man skrattar sig fördärvad .... Jag ler när jag tänker påt!
Nu är det nya vecka igen. Tiden går så fort och sista veckan på sommarlovet är i gång . På gott och ont. Tyra väntar intensivt och även Ebba. Store sonen behöver inte gå i skola utan åker vare måndag morgon till jobbet i Norge. Det kommer bli en intensiv höst på gott och ont.

En PÅMINNELSE till er valpköpare av årets valpar GLÖM INTE ANMÄLA Er till valpträffen på lördag ni som inte gjort det!! 

MEDDELANDE till Johanna, Sven-Olof, Eva-Lena, Christian, Mia 29 augusti kl 18.30 ses vi hemma hos mig.

En påminnelse till INOFF UTSTÄLLNING i Åmål den 15 september ypperligt tillfälle och träna valpen, unghunden eller den vuxna. Jag har hand om anmälan så vill ni prova och vara med?? Hör av er till mig så hjälper jag till med anmälan. Dock senast 23 augusti 

Nej nu blir det hundpromenad, hörs

Take Care
Susanne


Inga kommentarer: