onsdag 29 augusti 2012

Vill inte!! Bort bort bort !!

Lill-lördagen är här. Och jag känner i hela mig att jag håller på och bli sjuk! Shit också. Ont i öronen, ont i halsen och det sticker mig i näsan och även i bröstet gör sig astman påmind. Gaaah! Har inte tid med det denna veckan. Ska ju till Östersund på fredag-lördag och det är loppis på söndag. Med andra ord fullt upp ..... 

Ikväll ska jag ha valpkurs för mina valpköpare här i Säffle dom har allt tur dom som bor nära. Ska bli riktigt roligt. Det är så roligt och träna valpar. Vädret är ju än så länge med oss tackolov.
Strax ska Tomten ha en "date" och jag hoppas det går lika bra som häromdagen. Han är att en fena på och para som gjord för det faktiskt. Kul med fler tomtegubbar och tomtegummor är så otroligt nöjd med mina. Nej jag får sätta fart så jag hinenr rasta och sätta undan mina övriga.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: