måndag 3 september 2012

Dagen-efter-symptom

Idag känns det då riktigt som "dagen-efter" jag är så sliten, trött och med en bultande huvudvärk! Dagen började ju inte helt på min sida heller; Tyra vill inte gå till bussen, när hon väl var på den och jag inne igen så upptäcker jag att Ebba ligger gott kvar och sover!? Väcker henne och får köra henne till skolan , gaaah!! Väl hemma igen så går jag och lägger mig, skruvade mig länge innan jag orkade somna och få sova en stund. Får en påminnelse av hovslagaren som skulle komma idag, men käre tid ska allt va idag? Inte
för att det gör något så men hästarna var ute. Dom skulle in det fixas och trixas så dom kom in! Ebba skulle hämtas på skolan och jag skulle handla lite så saker. Pust nu är klockan snart 14 och jag är helt slut! Giv mig styrka ......

 Idag kom det efterlängtade brevet från SKK med resultatet på Kajsa; Whoopi's Knockin On Heavens Door och höfterna; B och armbågarna 0!! Tjohooo!! Nästan så jag inte trott det varit sant sen jag fick beskedet via telefonen i lördags eftermiddag.

Jag ska idag också skicka ETT FÅNG MED ROSOR och MÅNGA KRAMAR till mitt goaste resesällskap; VERONICA JOHANSSON från Arvika. Vilken härlig resa vi hade trots att det var lååång!! Och va mycket skog vi har sett .... och annat vackert också förstås!

Ha de bäst 

Susanne
 

Inga kommentarer: