torsdag 6 september 2012

Gnäll gnäll gnäll

Ja jag vet det är darrigt med bloggande från min sida. Men denna veckan, uj uj så jobbig!! Jag har så jävla k.k ont!! Ursäkta språket men det den bittra sanningen, det tar sakta men säkert knäcken på mig. Om ni bara visste hur mycket skit jag måste stoppa i mig för att orka stå på benen hela tiden tiden för orka överhuvudtaget stå och le vara trevlig?? Denna veckan har varit värre än värst. Så illa så jag skulle kunna slänga in handduken och ge upp. Det knäcker så enormt och ha ont hela tiden och jag menar heeela tiden. Gnäll och gnäll jag brukar inte berätta och tjata om detta men just idag var jag tvungen och få det ur mig .... Ibland skulle jag kanske skriva mer om eländet för att jaag egentligen behöver ha det ur mig men det skulle bli så tradigt och läsa om det hela tiden så därför undviker jag det. 

Senaste timmen har jag sett på Robinson Revansch-finalen och Mirre blev Robinson vinnare denna gången i revanschen! En värdig vinnare men jag allt sett att Leif hade stått där emot henne, han är en överlevare som skulle klara sig i djungeln, han kan skaffa mat, göra eld, bygga. Han var väl inte den mest sociala personen men klarade han ju sig långt på ändock....

Nu ska det strax bli dusch och sen måste jag lägga mig för jag sover så illa dåligt och måste lägga mig när Tyra går till skolan så rytmen med dygnet blir minst sagt illa!Imorgon är det äntligen fredag GUD VA GÖTT!!

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Stackars krake. Det är sååå surt att du inte blir av med det onda. Styrka o kärlek från mig till dig <3