måndag 10 september 2012

GRATTIS Linda och Kajsa

Det är verkligen så frustrerande trögt och få en kontakt med sjukvården! Visserligen ringde Svea VC upp men hallå det är ju Barnkliniken och Ebbas läkare som jag vill prata med. Ringde ju som ni vet i fredags kl 08.15 och en lapp lades på Barnakuten jag väntade och väntade o väntade! Vid 16.45 jag upp åkte hem från jobbet för att hämta ebba och åka till akuten i Säffle,  jag satte mobilen på laddning i bilen och gick in för och hämta Ebba DÅ ringde det EN gång vilket jag givetvis missade. Men hallå efter 8 1/2 timme!!

Upp på Svea VC och en mycket vänlig kvinna hjälpte mig och ringa Barnakuten och recept ringdes in. Huvudvärkstabletter och är 13 år kändes ju sådär men vad har man för val!! Idag har jag återigen kontaktat Barnkliniken och ja vi får väl se hur lång tid det tar idag, har även varit i kontakt med Svea som jag faktiskt fått en tid till em med Ebba. Nu är det andra problem som uppstått. Oj oj att det aldrig tar slut. Tar faktiskt knäcken på hela familjen detta.

Nu till roligare nyheter Linda var på utställning igår med Kajsa; WHOOPI'S KNOCKIN ON HEAVENS DOOR (CH Xanthos Conquistador-Nenuoramos Magic Song) och blev BIR och BIG-3 - bra jobbat! Ni är att på g nu! 

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: