söndag 30 september 2012

Helgen är äntligen över

Gud va gött helgen är äntligen över!! Det har ju varit höst-marknad i Säffle och det är en stor grej ska ni veta! Alla dagar har vi varit i stan och tittat och idag var det karusell åkning på g för Tyra och hennes kompis Kevin. Guud va sköj för dom. Och dyrt för föräldrarna tur man inte har en hel arme med kids. Frågan är verkligen hur gör dom familjerna som har flera barn gör, det kan väl knappast gå och bara åka på. Igår kväll var jag med det bästa party sällskapet på krogen och hujjedamej det känns idag. Kul var det!

Annat kul är att Eva H har varit på Åland och försvarat de Whoopiska färrgerna; SEVCH SEUuCH WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT är ju en riktig klippa så ständigt topp-placerad och nu är han ju 9 år skall tilläggas, dagens resiltat; ex 4 bhkl res-cert och BIM-veteran! Hans systerson WHOOPI'S GREAT GRETENDER fick vg inte illa pinkat det heller!! BRA JOBBAT jag är alltid så himla glad för era rapport EVA HEDLUND!

Måste fan gnälla lite också, jag väntar såååå med spänning på att min goa Anette ska få gå viltspårsprov men HALLÅ!! När det står en ynka etta på spel. Hon betalade in pengar för över 3 veckors, trots mailkontakt INTE ETT LJUD! Det är att skam på torra land. Jag var verkligen tvungen och få ur mig det.

Nu blir det Knight and Day på 4:an verkar fartfyllt! See ya!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: