söndag 2 september 2012

Östersunds tipp och Loppis idag

Jo då jag lever även om det just nu känns knappt. I fredags styrde kosan mot Östersund tillsammans med det bästa resesällskapet nämligen Veronica från Arvika. Hon har varit med mig förr på långtur och vi har det så himla trevligt, vi pratar, pratar och pratar. Radion nej den behöver inte vi!! 

70 mil senare efter timvis och milsvis med skog så var framme i bebyggelsen och Norrland. vi checkade in på hotellet, gick ut och rekade läget och åt en trevlig middag på en mycket trevlig restaurang. La oss relativt tidigt, surfade på telefonerna, läste skvaller, pratade ännu mer skit och somnade gott. 
Vaknade lite tidigare än vad klockan var ställd, Veronica var i farten och var snabbt klar. Vi packade ihop och åt en trevlig hotell frukost. Styrde kosan mot utställningsplatsen som var vackert belägen med en underbar utsikt mot Åreskutan. Wow vilka vyer knappt man tror det är sant att man faktiskt varit där. Vädret var helt fantastiskt +20 grader och strålande sol. 
Många fina hundar kom det och visade upp sig, jag är fortfarande imponerad över att dom fortfarande har storleken kvar på sina hundar främst då tänker jag på hanar som man är van är i mellansverige att att se snarare lågställda. Väldigt vackra huvuden såg jag också, klassiska och mycket tilltalande.
Jag är nöjd med mina vinnare och det ska bli roligt och få se bilder när dom kommer. Måste också nämna det gedigna prisbordet sällan man ser sådana prisbord förutom i Värmland då förstås. Resan hem gick relativt snabbt och strax efter midnatt var jag åter i Säffle. 

Idag söndag hade jag och goaste Marian LOPPIS i hennes loge i Gösta. Vilken trevlig dag och så mycket mumsigt Maria hade fixat. Och vilken fart på försäljningen det var kul. Så nu kör vi även söndag 9 september mellan klockan 11-15.

STOOORT GRATTIS till Eva Hedlund och SEUuCH SEVCH Whoopi's Undercover Agent har varit i SKK Högsbo x3 och fått excellent och CK i dagarna 3 - bra jobbat!!

En nice nyhet till som jag fick igår var att Whoopis Knockin On Heavens Door fick resultatet: Hd; B och armbågar UA!!!! Yiaaah!!! Äntligen Linda ja jag barasäjer det, äntligen Linda!!!!

Nej nu ska jag se lite på tv innan jag måste sova, har en del och ta ikapp ....

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: