torsdag 27 september 2012

Träningsvärk

Ja ja jag har träningsvärk! Inte jätte mycket men det känns i den lösa "körven" på magen att det var gympa igår och att det var fokus på och träna magen! Men det var första passet så jag hoppas det blir bättre med orken och magmusklerna. Mycket trevligt gympa pass förövrigt i ett glatt gäng.
Idag har jag varit på Granngården på ett pass, mycket trevligt sådant! Det är ju Djurveckor där och massor med kunder som är köpsugna! Billigt foder till hundar, katter, hästar bla. Inte bara foder utan kattsand och annat också.

Dagen började väl inte som bäst idag då jag fick ett samtal endast 15 minuter efter att flickorna hade åkt till skolan; - du får komma Tyra spyr i bussen, säjer Ebba!! Hm det var bara och gilla läget och åka till skolan och hämta hem henne som var pigg som en mört och blev troligtvis åksjuk. Jag tyckte vi skulle vila när vi kom hem men men Tyra är inte mycket för vila utan snarare fullt ös - medvetslös! Vid middagtid kom pappan hem och tog över så jag fick åka hemifrån en stund himla skönt faktiskt. 
Imorgon ska det bli sovmorgon då ungarna som sagt har lov från skolan och det är ju som jag skrev igår höstmarknad. Det blir väl att vi åker ner en sväng och tittar för ungarnas skull. Karusell-åk blir det nog först på söndag. 

ps. förresten ska jag bli farmor igen - han är att duktig han; Tomten ds.

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: