onsdag 19 september 2012

Tyra har lekt med kompis idag

Lill-lördags kvällen är här! Och här sitter jag i min ensamhet med datorn i knät. Vilken kväll!! Nej då det är helt okej. Jag är lite sliten och trött faktiskt så jag tycker det är riktigt skönt. Båda ungarna sover nja i alla fall den ena. Käre maken har övergivit mig för sin vän Putte. 
Idag har Tyra haft kompisen Emilia med sig hem efter skolan och det har varit fullt ös på eftermiddagen. Dom har lekt bra och varierat sig med allt möjligt. Kul att dom har kompisar när dom är små. Dom hade rolig diskussioner om sina hundar då Emilia också har flera hundar, vad dom hette och vad man kunde göra med dom. Och hur man tränar ha ha så roligt och lyssna på. Man riktigt hör sig själv ...

Nu är det Bonde säker fru strax så det hoppas jag kunna se om jag inte somnar ...

ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: