söndag 16 september 2012

Veckan slut, ny bil inköpt, grattis Kristina

Ja ni mina vänner då är strax denna veckan slut!! Och vilken vecka, en sån till och jag får nog fan ta adjö. Ebba har haft en jobbig vecka och det har varit si och så med skolan, det har varit läkarbesök och sjukhusbesök. Sen var det sluttampen med utställningen och förberedelserna inför den som var igår, phu!
Idag har det var lugnt och skönt jag har inte gjort mer än vad jag behövt och i min takt. Mattias var med Måns och tittade på en annan bil än Golfen och nu är Mattias Audi-ägare!! så kan det gå. Men men Måns är nöjd i alla fall. Huvudsaken det. Jag skulle ha matlådorna i hans Golf och säjer bara my god! Vilken röra i en bil!! Och massor med tvättkläder som jag tog tag i. Nu har vi en Golf till salu.

Veckan som kommer är det bara valpkurs som hägrar - halleluja för det! Lugnt på hundfronten läääänge nu. 

STORT GRATTIS till min goa vän Kristina och hennes Wictor som idag tog sista cert och blev därmed SEU(u)CH !!! Wow ...

Ha det bäst!!
Susanne

Inga kommentarer: