söndag 21 oktober 2012

Bara shopping och goa turer i helgen

Men vilken rolig helg det blev! Igår åkte jag och shopping kompisen Maria på tur, först ett stop på öB och det var inte igår. Det blev väl med hem en del; duschcreme, skurmedel och en slang till skottkärran. Lite annat också förstås. 

Next stop; Ikea, Gud va mycket nytt jag insåg att det kommit då jag inte varit där på några månader. Nu åkte det med både det ena och andra; ljus, tyg till nya gardiner, handdukar, pall, skohorn och gud vet allt. Lunch åt vi också. Mmm vilken gör-go dag.

Idag söndag vaknade vi med strömavbrott och vi bestämde oss för en tur till Baldersnäs och gå på Julmarknad med Maria, Kent och Robin. Tyra och Mattias var med också förstås. Ebba stannade hemma hos hundarna. Vilken trevlig tur även idag. Det var väldig mysigt och gå in och ut i ladugårdarna och provsmaka och handla. Sånt här gillar jag och det är också trevligt när hela familjen åker iväg på något annat ibland. Tur var väl att vi åkte iväg en sväng för strömmen kom tillbaka först när vi kom hem många timmar senare.

Nu rullar både Beck och Arne Dahl på tv:n båda har jag sett så jag strö-tittar och surfar samtidigt. Mattias är ute och går med hundarna - sköntoch slippa faktiskt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: