tisdag 23 oktober 2012

Bråda tider & äntligen löp yiaaah!

Nu är det bråda tider!! I söndags såg upptäcktes blod och äntligen har lagotton börjat löpa igen, och nu hänger väl även Ina på får jag hoppas?! Så idag har det varit hektiskt; Svea VC imorse direkt efter till Åmål för Ebba skulle klippa och färga sig hos Sanna (Måns tjej) som är elev på Studio Saxess. Ebba blev jätte nöjd. Och jag tycker också det blev jättebra. Bra jobbat Sanna!! en mysig salong i ett gammalt trevligt hus i Åmåls centrum.

Medans Ebba var på salongen så var jag till P-A och vaccinerade Ina eftersom jag hade egentligen tid ikväll och det blev minst sagt helt omöjligt och få till. För strax före 16 ska lagotton till Solstaden i Karlstad och jag kan inte klona mig liksom. Hon ska herpes vaccineras eftersom det blev som det blev som blev i våras med hennes valpar. Ska försöka hinna med besök på Grossen och inhandla det som behövs inför Halloween Discot på fredag. Imorgon ska jag arbetsträna och efter det är det är det ögonlysning som gäller för halva skaran här. Sen är vi redo för en parningsresa eller två inom kort förhoppningsvis.
PM inför lördagen och GRK Sala har äntligen kommit i mailen 66tikar ska jag dömma. Det ska bli spännande och se vilka som kommer och som alltid hoppas man på och hitta någon liten pärla eller två ... Nu får jag sätta fart. Hamnade i en paltkoma efter middagen här. ska som sagt iväg till Karlstad med Ella.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: