tisdag 9 oktober 2012

Ge dig häna!!

Fan!! Sjukdom ge dig häna!! Nu har det gått 1 1/2 vecka och förkylningen har inte gett sig ett enda dugg. Snarare ökat. Snorar, hostar och har väldigt ont i halsen. Gaaaah!! Orken är typ på en noll skala. Samma för Mattias, han hostar och snorar men orkar i alla fall jobba den stackar'n.

Vaknade i morse av regnrusk men nu såhär framåt middagstid så spricker det faktiskt upp. Jag är så trött på regn och blöta. Konstigt att man klarat hundarna från våteksem! Idag har jag väl inget annat än det vanliga på schemat, ja ni vet hushållssysslor såsom matlagning, städning och sånt "trök". Men men det är väl mitt kall här i livet så det bara och bita ihop och le och göra det för det är då ingen som gör det åt mig. "Inga" lyser med sin ständiga frånvaro. Har nån sett henne så skicka hit henne omedelbart. Sitter just och funderar ett stort världsligt problem;  middagsmenyn idag, har ingen som helt idé  om vad jag ska hitta på. Känner att jag gärna ramlar in på köttfärs i nån form. Väldigt gott MEN det blir lite enformigt. Ja ja det löser sig ....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: