fredag 5 oktober 2012

Inga större måsten

Äntligen fredag! Det har varit en vecka full av sjukdomar: började veckan med att en av valparna var hängig! Tyra blev sjuk, både mamman och pappan har också insjuknat under veckan. Ja vi är faktiskt sjuka än. T om så illa att pappan varit hemma från jobbet idag och det händer typ aldrig. Själv har jag kämpat på, på Granngården det gick men det var till och från tufft för lungorna då jag känner av astman mycket när jag blir förkyld. Just i detta nu är jag så hes och ansträngd på stämbanden så jag vet inte hur det ska gå . Tyst och skönt för familjen kanske?
I helgen är det inga större måsten; besök av kattspekulanter, hämta Ina hos Mona, valpkurs, röja i trädgården, fixa mossa till mina ute-krukor oj då det var ju en hel del. Däremellan i n g e t särskilt! Gud va skönt.

Ha det bäst i helgen
Susanne

Inga kommentarer: