onsdag 3 oktober 2012

Ruskigt o blåsigt o forfarande förkylt

Lill-lördagen är här så vidare festligt vet jag då inte om det är!! Ruskigt och blåsigt ute, riktigt kurar väder. Jag känner mig inte sugen på och vara ute alls. Men har man djur så är valet inte mitt utan det är på med munderingen och ute det.
Ikväll är det gympa i bygdegården men den måste jag hoppa över denna veckan jag är fortfarande väldigt förkyld så det känns ju inge bra. Och jag anser att man ska inte träna med infektion i kroppen. Ska dock assistera Maria ändå och hejja på dom andra.
Ska efter min lilla rast här, försöka få upp gardiner i köket som jag varit utan sista veckan. Tycker faktiskt det är fräscht utan, men det ser inte särskilt inbjudande ut, utifrån så blir upp med dom gamla. Vet inte vad jag skulle vilja ha om jag skulle köpa nya heller så det är riktigt svårt. 
Lampskärmar till tv-rummet vill jag har nya och ser dom framför mig MEN dom jag inte hittat än. Hoppas Fixer få in några nya roliga i denna veckan vilket dom skulle. Det är små-detaljerna som gör det. Nya gardiner även dit vore ju inte heller fel, men samma världsliga problem där, vad ska man ha??
Nej nu får jag sätta fart innan inspirationen försvinner för det är den på väg och göra.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: