torsdag 18 oktober 2012

Shopping i helgen??

Käre värld redan torsdag! Vart tog dagarna vägen? Skönt det är snart helg nu. Denna helgen ska jag försöka göra något roligt såsom shopping, det förnöjer alltid. Vet inte vad jag ska hitta på dock Julmarknad på Baldersnäs eller en tur till Ikea. Helt okej båda två. Ska höra med Maria E, hon tycker ju litet som jag och är aldrig omöjlig till shopping. Ifall du läser Maria? Tänk på det.
Hundarna mina blir det inget gjort med annat än att skrapa av lera av, ett mirakel att ingen av dom fått våteksem än, tvi tvi. Fina gener kanske? Ha ha det var väl att sticka ut. Promenader med full mundering och då menar jag vadar stövlar och regnställ .... 

Snälla väder gudar giv mig -5 grader och fruset på backen innan jag dör. 
Skulle ha tagit tag i ögonlysning på några av hundarna men denna veckan blev ju aningen tumult här i familjen så det får bli en annan vecka. Och jag får hålla tummarna för att Ina inte börjar löpa innan det är gjort. Eftersom hon ska paras.
Nej nu är middagen klar, bäst och äta så jag står mig under arbetspasset på Granngården.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: