tisdag 16 oktober 2012

Tumulta dagar

Nej då jag har inte dött! Det har varit några tumulta dagar här i familjen. i lördags var vi på en 30 års fest á la fullt ös - medvetslös! Säjer väl allt. Söndagen blev lite seg men framåt eftermiddagen kvällen så åkte Måns in på sjukhus och hamnade på intensiven. Så det var bara och slänga sig iväg till Karlstad satt där och var hemma mitt i natten sov urkasst. Men det är ju aldrig enkelt när barnen är sjuka och sen hamna på intensiven hm! Samma visa igår åkte in till Karlstad och höll Måns sällskap, hade flickvännen Sanna med och vi var där hela dagen. Var med när han senare på kvällen kom till en "vanlig" vårdavdelning MAVA. Det har rättat till sig snabbt och ikväll kom han hem från sjukhuset. Oj oj vilken pärs för oss alla. En enkel till söderhavet för total vila - ja tack!
Idag har det var mycket tvättande av kläder, städning och allmänt plock. Ligger lite efter när det blev som det blev. Nu sitter vi vid tv:n jag och Mattias och strö-tittar, det ska inte dröja innan jag lägger mig i alla fall.

TUSEN TACK till er alla för alla uppmuntrande ord och hälsningar! Sånt värmer enormt! Kan inte med ord beskriva vad sånt betyder.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: