onsdag 21 november 2012

Fruktansvärd start på dagen

Denna dagen började då inte nådigt! Värsta huvudvärken och jag var fastande och skulle till sjukhuset och lämna kompletterande prover. Gud bevars innan jag var hemma igen .... Hade tänkt och åkt och hälsat på mina små "barn-barn" nere i Säffle men det bara gick inte. Får ljuvliga bilder på dom titt som tätt. Spännande, spännande! Ska bli riktigt roligt och se vad det kan bli när dom blir stora. Roligt är ju också att A antagligen verkar spara en hemma.Kul när uppfödare som lånar mina hanar gör det. Har svårt för folk som bara parar o parar sen säljs allt. Gång efter gång, märkligt! Själv väntas här på lilla minsta tecken på ev dräktighet på nån av tikarna. Så himla roligt det vore om det lyckades. Ja ja blir och hållas på sträckbänken några veckor till. 

Nu är klockan mycket och jag tittar på ett nytt favvo program såhär sent på kvällen "Benidorm" på sjuan, vilken serie. Engelsk humor på topp .....

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: