lördag 24 november 2012

Imorgon blir det Norge

Oj då har glömt och blogga på några dagar! Ja ja okej men jag lever som sagt lite sliten men det var ju inte konstigt; både järn och blodbrist! Vad kan man annat bli då? Hoppas nu på snabb bättring och bli piggelin efter det. Vore ju helt okej.

Vad har nu hänt här sen i onsdags då? Ja som vanligt är det Granngården på torsdagar och fredagar. Och dom dagarna är aningen stressiga i mitt liv men det går. Ska ju få till det men hundarna, familjen och mig själv. Mycket givande och gå till Granngården - jag gillert skarpt. Och när jag kommer dit kan jag koppla bort allt annat. Så bra för mig. 
Idag lördag var jag till Säffle på fm, strax efter middagen var det kalas hos syster då hennes pojk Linus fyllde 14 år. Oj oj tiden den fullkomligen rusar nu. Mumsiga pajer och supergod sallad som vanligt vill jag nog säja!

Käre far var där och fick en fars dags present från oss. Man ser inte till varken mor eller far under somrarna och eller långt in på höstarna heller för den delen. Eftersom dom håller till i fars hemtrakter runt Torsby. Men dom brukar komma hem till All Helgona, i år blev det något senare. Ja ja nu är dom i Säffle igen. Skönt och se pappi!

Närmast är det morgondagen jag längtar efter och det är NKKs Dogs4 All i Lilleström som gäller, jag och Kristina åker med en varsin hund ska bli så roligt och komma till Norge. Se lite andra hundar och träffa alla käcka norskar. Så min söndag kommer alltså tillbringas i Norge med det bästa sällskapet. Nice. rapport kommer.

Ha en fortsatt trevlig helg 
Susanne

Inga kommentarer: