torsdag 15 november 2012

mobilen dog o återuppstod på samma dag

Vilken dag!!! Vaknade med jordens huvudvärk och värk i nacken! Riktigt på gränsen och orka åka och jobba faktiskt. Eftersom hela förmiddagen skulle vara strömlös och då passade jag på och åka iväg och jobba istället. Med mediciner och så, så gick det. 
Jag blir så himla rastlös när det inte finns nån ström. Finns ju inget och göra!! Jo då klart det finns och göra MEN inte inne. Och gå med hundar i 4 timmar nja funkar ju liksom inte. Himla trevligt och vara tillbaka på jobbet. Jag var ju ledig i förra veckan och det är riktigt så jag längtat. Härligt gäng och fart i affären i dag det var ju 10% på hela köpet dessutom.
Något tråkigt som hände var att min nya telefon dog under dagen, var stendöd i flera timmar, gud så irriterade! Men jag orkade med supporten få igång den! Men nästa besvikelse var åndå; ALLT VAR BORTA ur telefonen! Åh .....
Nu börjar jag efter flera timmar få fart på den igen men massor med appar ska laddas ner och annat.
Imorgon är det äntligen fredag gud så gött, jag är sliten så det ska bli underbart. Så efter ett pass på Granngården så ska jag banne mig inte göra ett piss.

Ha det bäst
Susanne 

Inga kommentarer: