söndag 25 november 2012

NKK Lilleström idag

Har varit i Norge på vinnar-utställning idag! Sett många fina hundar, många bättre än vad jag trott och en del sämre faktiskt! Fick se Mad About You Di Ria Vela i ringen, så himla roligt och få se honom gå upp på topp. Blir BIR bli Norsk Vinnare 2012, ta cert och championat. Wow!!
Själv hade jag med mig Sunny som ställdes i öppen klass och hon fick excellent och fick CK kul en sån dag när verkligen alla är på plats. Mitt resesällskap fick excellent. Ja gud vilken resa, vi fullkomligen flög fram tror inte forden är sig själv på flera dagar ha ha. Kul hade vi alla fall. Många skratt och tårar om man säjer så.
Nu så här klockan 20.30 är det riktigt jäkla segt. Känns att jag varit uppe sen kl 03.00 hu. Ska strax i duschen och i säng .... Imorgon blir det lång sovmorgon. Nåde den som väcker mig. 

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: