onsdag 28 november 2012

Tjohoo här är jag

Ja ja JAG VET! Men nu är jag i alla all här. Måndagen var en tung som det alltid bli efter att man förlustat sig med roligheter. På gränsen kroppsmässigt att det är värt mödan med smärtorna. Tisdagen var jag tvungen och åka till jobbet ja tvungen och tvungen det var ett planerat strömavbrott mellan 9.45-14.15 och va fan gör man en sån lång dag hemma! Ja kust det finns ju inget som inte inkluderar ström sen mår jag verklige inte bra i kyla! Så det fick bli ett pass på Granngården. 
Nu är det ju onsdag och idag har det varit samtal på skolan för Ebbas del. Uppföljning av höstens samtal tillsammans med skolan personal. Ett bra möte måste jag säja, Tror även att Ebba tyckte det. Efter mötet gjorde jag några ärenden, varav några julklapps inköp. det börjar bli några stycken i säcken till dom som är snälla.
Ikväll var det sista gympapasset i bygdegården, tack igen till Maria som varit den trogne ledaren. Nästa år blir det ingen gympa med Maria då hon istället leder vattengympan i stan. Vi får se om jag orkar gå på den istället eller inte. Jag är alltid extremt sliten första månaderna på året. Imorgon är återigen dags för Granngården sen är det helg för min del.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: