tisdag 6 november 2012

Trevligt o träffas

Då var det tisdag kväll och idag känns det mycket bättre än igår. Igår var jag så fruktansvärt trött så jag nästan tänkte söka hjälp .... Huuuu! Idag började väl egentligen inte dagen så bra, vi försov oss. Men o andra sidan var det ganska bra för jag kände mig pigg och utvilad. Redan kl 11 var jag klar med mina sysslor. Nice! Nu i "kvällingen" träffade jag mina goda vänner och vi fick mycket gjort och planen blev lagd. Och halva den är redan klar. Det gick ju över förväntan på många sätt. Så trevligt! 
Nu ska jag lägga mig för Ebba ska väckas i natt för kl 08 ska hon vara i Karlstad för en EEG undersökning. Och den ska göras när hon sover ....
Snart är det också dags att åka till Stockholm och träffa spanjoren, åh va det ska bli kul och se honom.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: