tisdag 20 november 2012

Ursch o tvi för det besöket

Måste gnälla över den usla sjukvården! Igår åkte jag till karlstad för mitt årliga besök på Retmalogavdelningen. Flera månader försent! Hade massor med frågor då jag fått en massa nya symptomer på olika saker som jag förstås under över om det kan ha med min sjukdom och göra. En så snabbt besök har jag nog aldrig haft, nonchalant stressad läkare med halvvägs gråten i halsen fick jag inte svar nåt! Dit ska jag aldrig gå mer det är i alla fall konstaterat. Ursch a mig!
Något i eländet som var så där och få reda på var väl att jag har blodbrist så detta har blivit lite av ett pådrag idag på Svea VC. Fler prover ska tas imorgon på fastande mage. Hm - inge favvo-grej! Men behöver verkligen få ordningen på tröttheten som är extrem.

Nu närmast väntar årets lucia träning i Södra Ny bygdegård, orkar verkligen inte. Hoppas min käre man kommer hem i tid och följer med flickorna.

Ha det bäst alla friska goa
Susanne

Inga kommentarer: