onsdag 5 december 2012

Brrr jag fryser ...

Lell-lördan ä här! Skulle kunna varit skönt MEN jag är helt slut! Det är bra onsdag och enklare blir det ju inte. Vilken jävla vecka! Fullt upp varenda dag, inge för mig ni som vet. Som pricken över i så är det ju hiskeligt kallt det har varit som mest -18 grader, brrr! På ett vis är jag nöjd med kylan och snö. Jag har ju några hundar så dom är rena och fina och dom skitar inte heller ner inne som det blev förrut när det regnade och var lerigt. Har badat nån hund om dagen så jag ska ta mig igenom dom alla såsmåningom. Härligt rena och fina. Självaste Tomte far blev en helt annat hund nu när han är ren och fin. Så fin! I slutet av veckan får han förhoppningsvis dambesök, då kommer han bli så glad. 
Idag har det kommit en hel del snö det har bara yrt ner sakta men säkert och det har varit väldigt halkigt när man varit ute och kört bil. Jag har ju varit på Granngården och jobbat idag, det tycker jag verkligen är toppen. Hem efter det och hämtat mina barn. Ebba skulle till sjukhuset och jag och Tyra åkte till Granngården och jobbade lite så länge. 
Hemma så har vi agerat hovslagare jag och min man och det är inget yrke för nån av oss. Men Bugatti var tvungen och få av sina skor som inte var broddade..... Nu är det gjort! Tack älskling <3 span="span">

Har just tittat klart på Bonde Söker Fru och lite jobbig omgång av den serien är det att. Mycket blandad kompott på bönder jag börjar titta men tycker oftast efter en stund att det känns pinsamt så jag byter kanal. Nu är det Berg flyttar in och jag strö-tittar. Ska strax ta mig en dusch och lägga mig har en del och stå i imorgon och behöver ladda mina batterier inför det och fredagen för den delen. Och kroppen värker redan.


Ha det bäst
Susanne

ps. Jag tror fanemig det har lyckats  ds

Inga kommentarer: