fredag 28 december 2012

Dagvillt läget om ni fattar vad jag menar?

Tänk det är fredag och jag vet inte egentligen vad jag tycker det är för dag i kroppen, söndag kanske? Man blir ju alldeles dagvill med dessa helgdagar som kommer mitt i veckan och man lever som om det vore helg! 
Idag har det varit lugn Tyra är lite småkrasslig så det är bara och gilla läget med en hal-hyper unge som helst av allt vill leka med någon MEN får inte! Har just hjälpt min man med hans kreatur och nu funderar jag vad vad vi ska se på tv:n ikväll. Vad är det på tv:n ikväll eller alternativt ska vi se nån film? Så modernt nuförtiden med film på USB! Rena rama lyxen. Och en lyxig tv för den delen....

För er som undrar så växer Ina och är rund och fin om din mage har inte mätt henne men tippar på en normalstor kull!  Och nu är det 13 dagar kvar från första parningen + 2 till andra parningen. Spännande! Tror detta kommer bli kanon bra.

Ha en härlig fredag, det ska jag!
Susanne

Inga kommentarer: