onsdag 19 december 2012

Går så himla fort nu

Huga nu går att dagarna fort! Jag hinner plötsligt ingenting. Vad hände! Jaa ja det blir väl jul ändå. Jag tycker nog att jag skapligt har saker och ting under kontroll, kontroll-freak som jag är. Idag har det varit lite ruschigt, försökte mig på en sovmorgonen men det gick sisådär. Hade lovat rastat Marias hundar, skulle hämta batteri till min kamera, in på Audio Video och köpa en väska,  och sen till Granngården på ett pass. Och där var lite små körigt det såldes en del sparkar, kul julklapp måste jag erkänna! 

Efter det var jag och Tyra och hälsade på hos Angelica och tittade på Tomtens valpar, underbara fullpälsade rejäla valpar! Känns som 10 kgs klumpar. Härligt!!
Sen blev jag sittandes i soffan när jag kom det var ju Ernst och sen sista delen av Morden i Sandhamn som bara var tvungen och se. Ja ja det blir till och göra ett kvälls-ryck!

Ha det bäst 
Susanne

Inga kommentarer: