söndag 2 december 2012

Hinner inte ....

Ja ja vet inte vad som händer men blogga det får jag ju inte till!! Torsdag var det ju ett pass på Granngården, alltid trevligt och få komma dit och få koppla bort allting annat.
Fredag var jag ledig för omväxlings skull eftersom jag gjort det passet på tisdag. Nice! Tyra och jag bakade; hon bakade pepparkakor och jag gjorde min egen variant av saffransbullar, lussebullar är så himla trist och vanligt så det vill jag verkligen INTE baka. Dom blev mumsigt goda.
Vädermässigt ha det var riktig kallt mellan -9 och -12 grader. Härligt! Hundarna har varit rena och fina och jag har inte behövt städa ihjäl mig.
Igår blev det två bockar gjorda fy f.n så kallt! Men nu är det gjort. Blir inte av i sån kyla nån mer gång vill jag lova.  Tog mig hela kvällen och tina.
I dag söndag har jag varit så himla trött då jag fick skönhetssömnen rubbad i natt då sonen blev hemskjutsad av goa vänner. Full som en )"/¤"#"/T"% oj oj väx upp! Känns som jag varit på fest själv trots att jag inte druckit en droppe! 

Men idag har det blivit en tur till Säffle, lagat julmat, fikat och fikat. Mycket fika blev det. Tyra har haft sin goa kompis Kevin här och lekt idag det har att varit skönt för oss alla. Så mycket enklare när det är två. Nu rullar både Arne Dahl och Beck. Svårt fall då vi sett båda .... 

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: