tisdag 18 december 2012

Ilsken ..

Ja! Jag är arg! Mycket som retar gallfeber på mig nu! Diskmaskinen för det första har inte funkar på flera veckor och varit märklig ett tag! Idag kommer en tekniker hit och tittar river sig i huvudet och maskinen verkar skum. Vad händer ju; plötsligt startar den vilken den inte gjort på flera veckor?! Jaha 15 minuter var teknikern här innan han åkte igen. Men hallå det kan ju vara en engångsgrej!
Sen är jag klassförälder (det retar mig också) och igår ringde jag till de som jag inte fått pengar ifrån och hade några märkliga samtal! Ja ja jag har bestämt denna gången lägger jag inte ut några pengar jag har ingen kista och ta ur! Pengar man aldrig kommer se röken av, jag vet jag har ju två barn sen tidigare och och har ju varit klassförälder förrut. Bitter-fitta som jag är!

Nu är klockan bara 9.30 och jag är sååååå trött! Gick upp och fick iväg Tyra till skolan och la mig inte igen eftersom teknikern skulle komma! Vilken nu resulterat i att jag är så trött och har så ont att jag snart storknar! VILKEN DAG det lär bli! 

Ha det bäst alla glada
Susanne

Inga kommentarer: