måndag 3 december 2012

Julpyssel idag

Då var måndagen snart slut, gött. Idag har Ebba och Tyra haft studiedag. Himla skönt och inte behöva vakna till klockan. Idag har det varit Julpyssel i bygdegården och det kom över förväntan med stora och små. Oj oj jag glömde mina mediciner och jag blev helt jävla slut rent ut sagt, fy fan riktigt så jag ångrar mig om att jag inte åkte hem mitt i. Huuu .... Inte nog med detta det är två aktiviteter kvar denna veckan. Vet inte hur jag ska orka även om jag går på nedräkning vad det gäller bygdegårds uppdragen. HJÄLP!!
Idag har det varit riktigt kallt på Mellom -15 grader, gan

Så gott för mina hundar är rena och fina och Tomtefar fick sig ett bad och blev såååå fin nu hoppas jag på att Ebba kan hjälpa mig och ta kort på honom imorgon. Måste få till en skrytbild nu när han har så fina valpar efter sig. 

Ha det bäst 
Susanne

Inga kommentarer: