fredag 25 januari 2013

Fortsatt inga bilder

Darrigt med bloggandet men jag har problem och få in mina bilder, så där av inget bloggande! Valparna blev ju 2 veckor i veckan så bilder hade ju varit på sin plats. Men blogspot och jag har inte samma åsikt!! Hoppas det kan lösa sig under helgen. 
Förövrigt har jag sen i onsdags dragits men sjujäkla huvudvärk kommer i perioder över dagen då jag måste inta ryggläge för inget annat hjälper ja panodil med då också förstås. Sen släpper det och det känns rätt ok men så är vi där igen! Så himla jobbigt faktiskt.
Nu har vi gått in för nedräkning, sonen flyttar hemifrån om 7 dagar och lite blandade känslor är det ju faktiskt. På gott och ont om jag säjer så. 
Blir väl skönt för honom och slippa mamma och dom små stridiga småsyskonen skulle jag tro. Men hur ska det gå med allt annat. 
Nu är strax fredagen över, jag sitter och surfar och Mattias sover gott i den andra soffan. Ungarna är på sina rum så det är rätt fridfullt just nu.
Imorgon lördag har jag ett trevligt möte och se framemot och ett Ikea besök där har jag ju inte varit på en vecka nu ..... 

Ha en trevlig helg nu friends
Susanne

Inga kommentarer: