lördag 5 januari 2013

Huvudvärk från hell

Härlig att det "bara" är lördag! Mastigt och åka och vara på hundutställning det känns verkligen i kroppen i flera dagar efteråt. Har haft en kraftig huvudvärk hela dagen, har gjort något och genast känt av huvudvärken så det har bara varit och lägga ner .... Mattias kläckte vid middagstid att vi var bjudna på midag på eftermiddagen men hallå??! Kläcka sånt idag, några timmar innan närr jag dessutom var på utställning igår. Ja det funkar liksom inte. På gott och ont om jag säjer så.

Hade tänkt mig och måla i tvättstugan inför att valparna ska födas så det är fint och fräscht därinne. Det blir ju lite slitet och åtgånget efter varje kull och det blev inte direkt något gjort efter att vårens kull åkte. Varken ork eller lust fanns då.
Nu har jag färgen hemma och nu minsann ska jag göra det, ja inte idag men i alla fall imorgon. Längtar så efter valparna nu, Ina är riktigt stor så 8-10 stycken det är det säkert. Kul att turen äntligen kan vara på min sida.

Det som hände igår har jag knappt smällt, otroligt roligt att lyckas så bra med unga Wenke. Knappt jag tror det är sant. Måste försöka sätta mig ner och kolla igenom vårens och sommarens utställningar kanske är nåt mer som passar och åka på framöver.

Nej fortsätt tv-tittande i ensamheten - rätt nice ändå

Susanne

Inga kommentarer: