söndag 20 januari 2013

Inga bilder o det är blogspots fel

Hade faktiskt tänkt lägga in bilder på dom små underverken vi  har men blogspot vill inte att jag lägger in några bilder idag, så jag får hänvisa till hemsidan där jag faktiskt uppdaterat med goa valpbilder!
Idag har det var en härlig söndag, tänk vad det gör när solen skiner. Jag, Stella och Saga åkte in till Karlstad för at vara med på ringträning. Ett jätte trevligt arrangemang av Elisabeth och Rigmor från Karlskoga. Hundar av olika storlekar, modeller och färger möts och tränar. Härligt! Och alldeles lagomt med 2 timmar, idag var inte min ständiga följeslagerska Maria med, utan idag var det Eva-Lena, Mikael och Hanzo som var med. Dom fick sig en redig genomkörare. Gött inför säsongen som närmar sig.

Efter träningen på hemväg blev det ett besök på Ikea för andra gången denna veckan. Idag fick jag med mig plastlådor hem. Men inga lock till dom!! Och inte heller några konsoller för fortsatt fixande! Så jävla typiskt. Tur jag ska till Karlstad under veckan som kommer så jag kan ta mig en tripp till Ikea igen!

Väl hemma så har jag fixat klart i tvättstugan så långt det nu gick, och även flyttat in valparna dit. Dom är ju födda i vardagsrummet men se nu är dom där dom ska vara, skönt.
Nu närmast ska jag dusch och lägga mig och läsa en stund. Kroppen värker och jag känner mig inte särskilt på topp kanske inget nytt men var bara tvungen och få skriva av mig.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: